Padel kilpapelaajat

LTS tarjoaa kilpapelaajille seuran, jonka alla kilpailla mm. liiton alaisissa kansallisissa ja sarjapadelissa sekä seuran sisäisissä kilpailuissa. Hyvien kehittymismahdollisuuksien ja kiinnostavien tapahtumien lisäksi jäsenet saavat alennuksen Padel Unon irtovuoroihin ja pro shopiin.

LTS Padelin ja Padel Unon yhteystyössä harrastajille ja kilpapelaajille on tarjolla ammattimaista, pelaajan tarpeiden ja toiveiden mukaan räätälöityä valmennusta.

LTS Padel kilpapelaajat - Miehet

LTS Padel 1

pelaa 2 divisioonassa
Kapteeni: Leevi Karhula
Pelaajat: Leevi Karhula (C), Aki Mäkipää (C), Santeri Hatermaa (C), Oskari Vaartaja, Matias Slavov, Sam Sinkkonen, Eelis Jauhiainen, Jesse Lind, Marko Kostensalo, Tapio Kinnunen.

LTS Padel 2

pelaa 3 divisioonassa
Kapteeni: Niko Lautala
Pelaajat: Niko Lautala (C), Ville Niemi, Jaakko Luukkonen, Jyri Laitimo, Arttu Peltonen, Joonas Kiiskinen, Ossi Koikkalainen, Iiro Ihala, Juuso Huhtiranta, Jesse Loikkanen, Jani Rönty, Markus Harjula, Janne Tiainen.

LTS Padel kilpapelaajat - Naiset

LTS Padel

pelaa 3 divisioonassa
Kapteeni: Eve Tiainen
Pelaajat:
Eve Tiainen (C), Tytti Innanen (C), Annukka Suppola, Rosa Nupponen, Maria Tams, Ilona Peltola, Eeva Multisilta, Anna Kauppi, Sari Seppänen, Anni Kuittinen, Riina Tarvainen, Marianne Viinikainen.