Lappeenrannan tennishalli oy

Lappeenrannan tennishalli Oy:n omistavat Lappeenrannan kaupunki ja Lappeenrannan tennisseura. Yhtiö on perustettu 2012.

Tennishalli sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Huhtiniemessä (Pelitie 41), vain kolmen kilometrin päässä kaupungin keskustasta. Se tarjoaa tennisharrastajille laadukkaat olosuhteet sisäpelaamiseen. Hallissa on kaksi kenttää joiden alustana on Greenset Comfort. Naisten ja miesten pukuhuoneiden ja peseytymistilojen lisäksi löytyy kolmas saunallinen pukuhuone, katsomoparvi ja pieni keittiötila.

Vuorojen varaaminen tapahtuu näppärästi Playtomic-sovelluksen kautta. Alta löydät ohjeet varauksen tekemiseen.

Näin varaat pelivuoron tennishalliin

1. Lataa mobiililaitteeseen Playtomic -sovellus
  2. Rekisteröidy käyttäjäksi ja lisää maksutapa
  3. Valitse ’varaa kenttä’ -toiminto
  4. Valitse urheilulajiksi ’tennis’
  5. Etsi ’Lappeenrannan tennisseura’
  6. Valitse päivä, aika ja kenttä
  7. Vahvista varaus

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä Harri Kosonen 0400 126 632.

Vakiovuorot

Vakiovuoroista tehdään sopimus vuoronhaltijan ja  Tennishalli Oy:n välille. Vakiovuorosopimuksen tekijä saa ovikoodin, jonka avulla hän ja kanssapelaajat pääsevät halliin noin 30 minuuttia ennen vuoron alkua. Lisäksi jokaiselle sopimuksen tekijälle toimitetaan sähköpostitse pankin viitenumero, jolla hän voi maksaa vuoron aina pelikuukauden viimeiseen päivään mennessä. Mikäli maksua ei ole tullut tuohon eräpäivään mennessä, lähettää Tennihalli Oy laskun käytetyistä vuoroista lisäten laskuun 5 € laskutuslisän. Käyttämätön pelivuoro voidaan laittaa myyntiin varausjärjestelmässä, mutta jos sille ei löydy käyttöä, säilyy maksuvelvollisuus vuoron haltijalla. Lisätietoja Harri Kososelta, 0400 126 632.

Saunan käyttö

Hallin kolmannen pukuhuoneen yhteyteen on rakennettu saunatila.

Saunan käytöstä peritään kertamaksu 5 € lämmityskerralta.

Irtovuorojen tuntihinnasto

• Arkipäivinä klo 05.30 – 14.30 irtovuoro alle 20 €
  • Arkipäivinä klo 14.30 – 21.30 irtovuoro n. 28 €
  • Arkipäivinä klo 21.30 – 23.30 irtovuoro alle 20 €
  • koko lauantai ja sunnuntai alle 20 €

Tarkemmat hinnat Playtomic järjestelmästä!

Kengät

Tennishallin sisääntuloaulaan on laitettu kenkäteline, johon ulkokengät pitää jättää ennen hallin puolelle tai ylätasanteelle menoa! Tällä tavalla pidämme sosiaalitilat ja myös kentät puhtaampina. Pelaa tennistä tennis- / sisäpelikengillä, jotka eivät vahingoita ja tee jälkiä kentän pintaan.

Kentät

Kentät on päällystetty GreenSet Comfort -materiaalilla, jota käytetään maailman suurimmissa tenniksen sisähalliturnauksissa ja mm. US Openissa. Alustana on 4 mm kumimatto, jonka päälle on vedetty useita kerroksia maalia, joka sisältää kitkan parantamiseksi kvartsikiteitä. Pinnan kuluessa kitka vähenee ja kenttä muuttuu hiukan nopeammaksi ja samalla pallojen ja kenkien kuluminen helpottuu.