Kilpailutoiminta

Puraisiko kisakärpänen? – Mahtava juttu!

Kilpatennis

Lappeenrannassa järjestetään kansallisia kilpailuja ympäri vuoden. Niihin voivat osallistua kaikki seuran jäsenet, jotka ovat maksaneet lisenssimaksun. Kaikki kotimaiset kilpailut ja niiden tarkemmat tiedot löytyvät TennisÄssästä (linkki).

Kilpailuissa on eri tasoja eli luokkia, ja pelaajan luokka (A-E) määräytyy hänen taitojensa ja kokemuksensa mukaan. Lisätietoja kunkin kilpailun luokista voi kysyä kilpailujen järjestäjiltä, ja heille ja voi myös esittää toiveita niiden suhteen. LTS:n jäsenet saavat osallistua ilmaiseksi ja muut seuran jäsenet saavat alennuksen kilpailumaksusta.

Sarjatennis

Seuran jäsenet voivat kilpailla myös sarjatenniksessa, jossa pelataan joukkueina muita seuroja vastaan. Lappeenrannan Tennisseuralla on useita sarjajoukkueita eri tasoisille pelaajille: miehille, naisille, harrastetaso, kilpailijat ja seniorit. Pelejä on niin koti- kuin vierasotteluina ja mukaan pääsevät kaikki kiinnostuneet heti kilpailulisenssin hankittuaan.

Sarjatenniksessä kilpaileminen on edullista ja mukaan voi tulla matalalla kynnyksellä. Suurimmat kulut ovat vuorojen varaus- ja matkakulut.

Jos sinulla on kiinnostusta liittyä olemassa olevaan joukkueeseen tai perustaa oma, voit olla yhteydessä tennisseuran yhteyshenkilöön.

Sarjatennisjoukkueet

LTS pelaa sarjatennistä sisäkaudella 2023–24 seuraavilla joukkueilla ja sarjatasoilla:

LTS1

Pelaa 2 divisioonassa
Kapteeni: Matti Karvonen
Pelaajat: Matti Karvonen, Roman Stepanov, Touko Uusipuro, Joonas Hytti, Leevi Laine

LTS2

Pelaa 4 divisioonassa