Lappeenrannan tennisseura ry

Lappeenrannan tennisseura (LTS) on pitkät perinteet omaava eteläkarjalainen, yhdistysmuotoinen urheiluseura. Järjestämme kilpa- ja harrastetennistoimintaa sekä tennisvalmennusta kaikenikäisille ja -tasoisille tenniksestä kiinnostuneille harrastajille.

Seura on perustettu 1946 ja jäseniä meillä on noin 300. Tavoitteenamme on tarjota jäsenillemme laadukasta tennistä ja kehittää Lappeenrannan tennis- ja mailapelikulttuuria. Pyrimme pitkäjänteisesti kasvattamaan harrastajapohjaa, mahdollistamaan kilpailemisen sekä kehittämään seuratoimintaa ja olosuhteita.

Seuran jäsenyydellä varmistat paikkasi Lappeenrantalaisessa mailapeliyhteisössä. Jäsenetuna muun muassa pelaat edullisemmin Kimpisen kentillä ja voit hankkia kesäpelipassin niin Kimpiseen kuin Paraistentien kentällekin.

Kilpaileminen virallisissa kilpailuissa edellyttää aina jäsenyyttä lajiliiton jäsenseurassa ja voimassa olevaa lisenssiä.

Jäsenmaksut:
Aikuiset – 60€
Juniorit (alle 18v) – 30€
Perhejäsenyys – 80€
Padel-jäsenyys – 25€

Seuran toimintaa johtaa yhdistyksen hallitus ja sen nimeämät toimihenkilöt.
Hallitus toimikaudella 2023–2024:

Harri Kosonen – puheenjohtaja