Aikuiset ja seniorit

Tennis sopii joka ikään!

VALMENNUS

Tennis sopii kaiken ikäisille ja sitä voi harrastaa ympäri vuoden. Aikuisvalmennusta järjestetään sisäkaudella Lappeenrannan tennishallilla ja ulkokaudella Kimpisessä. Lajin voi aloittaa koska tahansa ja jokaiselle löytyy oman taitotason mukainen ryhmä, niin aloittelijoille, harrastajille, kokeneille kuin kilpaileville.

Kokeneemmilla aikuisilla on myös mahdollisuus osallistua yleisille vuoroille, joilla seuran kilpapelaajat harjoittelevat yhdessä.

VIIKOITTAISET NELINPELIT

Seuralla on ympäri vuoden viikoittainen nelinpelivuoro, johon voivat osallistua kaikki halukkaat. Kesäisin nelinpeliä pelataan ulkona massakentillä, jolloin mukaan mahtuu 12 pelaajaa.

Talvisin pelataan tennishallilla, jolloin mahtuu mukaan 8 pelaajaa. Talven vuoroille ilmoittaudutaan etukäteen osallistujamäärän varmistamiseksi. Nelinpelivuoroille osallistuminen on kesällä pelipassin kanssa ilmaista, talvisin osallistumismaksu on 10 €. Lisätietoja voi kysellä seuran yhteyshenkilöltä.

Seura järjestää ympäri vuoden erilaisia tapahtumia, kuten seuran nelinpelikilpailuja,  tuntipeliturnauksia ja muita kilpailuja. Tapahtumista tiedotamme verkkosivuillamme, sähköpostitse ja sosiaalisessa mediassa.