Lasten tennisleirit kimpisessä kesäkuussa 2024

14.5.2024

Järjestämme kysynnän ja ilmoittautuneiden määrän mukaan kesäkuussa 2024 mahdollisimman monta lapsille suunnattua tennisleiriä. Lasten tennisleirit on suunnattu 6-15 vuotiaille harrastajille ja tenniksen aloittamista harkitseville lapsille. Leireillä on rajallinen määrä paikkoja ja leirit toteutetaan viikonmittaisina ’päiväleireinä’ ma-pe klo 09:00-15:00 välisenä aikana ja päivä sisältää lämpimän lounaan, joka tarjoillaan Kimpisen massakenttien alueella.

Leirit toteutetaan Kimpisen tenniskentillä ja Kimpisen urheilupuiston alueella. Leirillä tutustutaan tennikseen lajinomaisin leikein, pelein ja tietenkin monipuolisten tennisharjoitteiden avulla. Varusteiksi riittää kelin mukainen vaatetus, tasapohjaiset pelikengät ja juomapullo. Tennismailojakin saa tarvittaessa lainaan seuralta. Leireillä osallistujat jaetaan ryhmiin osallistujien iän ja tason perusteella ja kaikki pääsevät pelaamaan niin asfaltti- kuin massakentillä. Leirimaksu sisältää leiripaidan, leiriohjauksen ja lämpimän leirilounaan.

Lisätietoja leirien toteutuksesta, sisällöstä ja maksutavoista erikseen pyydettäessä tai viimeistään osallistumisen vahvistuksen yhteydessä.

Lasten tennisleiri 1 10-14.6.2024 (09:00-15:00)       Hinta 120€ / osallistuja

Leirin päiväohjelma suunnitellaan osallistujien iän, tason ja kokemuksen mukaisesti. Leirikoutseina toimii Touko ja Leevi.

Lasten tennisleiri 2 17-21.6.2024 (09:00-15:00)       Hinta 120€ / osallistuja

Ilmoittautuminen 26.5.2024 mennessä sähköpostitse lts@lappeenrannantennisseura.fi Leireillä on rajallinen määrä paikkoja ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Leirien toteutus sekä ryhmät suunnitellaan ilmoittautumisien perusteella. Vahvistamme leirien kokoonpanot kesäkuun loppuun mennessä ja leirien viikko-ohjelmat toimitetaan osallistujille ja vanhemmille ennen leirin alkua.

(kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä – osallistujan nimi, ikä, t-paidan koko, mahdolliset ruoka-aine allergiat, pelitausta/-kokemus + kumpi leireistä on ilmoittautumisen kohteena).

Terveisin LTS hallitus,
lts@lappeenrannantennisseura.fi