Lasten TENNIS & PADEL mailapelileiri 3-6.6.2024

12.5.2024

Ilmoittautuminen lasten TENNIS & PADEL mailapelileirille on avattu

LTS järjestää yhteistyössä Padel Unon kanssa 4 päiväisen mailapelileirin, jonka aikana harjoitellaan kaksi päivää TENNISTÄ Huhtiniemessä LTS hallilla ja kaksi päivää PADELIA Padel Unolla Lentokentäntiellä. Leiri on suunnattu 6-15 vuotiaille harrastajille ja lajeista kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Leiri toteutetaan ’päiväleirinä’ ma-to klo 09:00-15:00 välisenä aikana ja päivä sisältää lounaan. Osallistujat jaetaan ryhmiin osallistujien iän, kokemuksen ja pelitason perusteella.

LTS Tennis & Padel -mailapelileiri 3-6.6.2024 (09:00-15:00) Hinta 150€/ osallistuja

Leiripäivien aikana perehdytään ja harjoitellaan peruslyöntien lisäksi sääntöjä, pelinkulkua, pelinomaisia harjoitteita ja tietenkin pelataan leiriturnaus! Leiri järjestetään sisätiloissa joten varusteiksi riittää sisäliikuntavaatetus, juomapullo ja sisäpelikengät (suosituksena tennis/padel kengät). Maila ei ole pakollinen – järjestämme tarpeellisen määrän lainavarusteita leiriläisille. Leirimaksu sisältää leiripaidan, leiriohjauksen ja lämpimän leirilounaan joka nautitaan pelipaikalla.

Paikkoja on rajoitetusti ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisätietoja leirien toteutuksesta, sisällöstä ja maksutavoista erikseen pyydettäessä tai viimeistään osallistumisen vahvistuksen yhteydessä.

Ilmoittautuminen 24.5.2024 mennessä sähköpostitse lts@lappeenrannantennisseura.fi Leireillä on rajallinen määrä paikkoja ja paikat vahvistetaan toukokuun loppuun mennessä. Järjestäjä pidättää oikeuden mahdollisiin muutoksiin. (kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä – osallistujan nimi, ikä, t-paidan koko, mahdolliset ruoka-aine allergiat, pelitausta/-kokemus).

Terveisin,

LTS hallitus