Yleiset valmennuksen ehdot

1. MAKSUT

Uudessa ryhmässä aloittavat pelaajat voivat kokeilla yhden viikon lajia sitoutumatta koko kausimaksuun. Viikon kokeilun jälkeen pelaaja sitoutuu koko kaudeksi kerrallaan. Maksut ovat kausimaksuja. Kausimaksu on mahdollista maksaa kuukausierissä. Pelaaja sitoutuu maksamaan kausimaksun riippumatta siitä kuinka monta kertaa hän on osallistunut harjoituksiin. Päteviä syitä kauden keskeyttämiseen ovat muutto eri paikkakunnalle, pitkäaikainen sairaus tai vamma.

2. JÄSENYYS

Osallistuakseen valmennustoimintaan pelaajan on oltava Lappeenrannan tennisseuran jäsen. Lisätietoa jäseneksi liittymiseen linkistä www.lappeenrannantennisseura.fi/

3. SAIRAUS JA LOUKKAANTUMISET

Pitkä-aikaisesta sairastumisesta tai loukkaantumisesta on tehtävä välittömästi ilmoitus valmentajalle.

4. VAKUUTUSTURVA

Seura ei vakuuta pelaajia, jokainen vastaa omasta vakuutusturvastaan.

5. HARJOITUS POISSAOLOT / KORVAAVAT HARJOITUKSET

Seura ei ole velvollinen korvaamaan väliin jääneitä harjoituksia. Kuitenkin jos pelaaja ilmoittaa poissaolostaan valmentajalle viimeistään vuorokautta ennen poissaoloaan voi valmentaja kutsua pelaajan "korvaavalle" vapaalle paikalle. Ensisijaisesti korvaava harjoitus pyritään järjestämään toisessa samantasoisessa ryhmässä, joka sovitaan etukäteen valmentajan kanssa.