Toiminnot

Tennisseuran jäsenyys

Muistathan hoitaa LTS:n jäsenmaksuasian kuntoon!
Seuran toimintaan osallistuminen (valmennus) sekä seuran edustaminen kisoissa edellyttää seuran jäsenmaksun maksamista. Ilman jäsenmaksuja seura ei voi toimia.

Vuosikokous on vahvistanut seuraavat jäsenmaksut vuodelle 2023:
Aikuiset 60 €,
juniorit 30 € (alle 18v)
ja perhejäsenmaksu 80 €

Padel-jäsenyys: 25 € (viestiosaan "padel")

Jäsenmaksu maksetaan Lappeenrannan Tennisseuran tilille FI60 4108 0010 2180 58 viitenumerolla 1009.
Ilmoita maksun selitekenttään lisäksi: 1) osoitetiedot, 2) syntymäaikasi, 3) sähköpostisoite, ja 4) muut perheen jäsenet (perhejäsenyys).
Vaihtoehtoisesti toimita yhteystietosi seuran sihteerille sähköpostilla Näytä piilotettu yhteystieto.

Jäsenetuna mm. pelaat edullisemmin Kimpisen ja Partekin kentillä sekä voit hankkia pelipassin kesäksi.

TIEDOKSI: Jäsenmaksut tarkistetaan kaikilta, jotka pelaavat Kimpisessä, Partekilla tai erilaisissa sarjoissa.