Minitenniturnaus la 23.9.2006

SARJAT

Turnauksessa pelataan seitsemän sarjaa: 00-syntyneet ja sitä nuoremmat ( sekä tyttöt että pojat), 98-99- syntyneet tytöt, 98-99- syntyneet pojat,96-97- syntyneet tytöt, 96-97- syntyneet pojat,94-95- syntyneet tytöt,joilla ei ole virallisia otteluja kovapallokisoissa, 94-95- syntyneet pojat,joilla ei ole virallisia otteluja kovapallokisoissa.

PELISYSTEEMI

Kussakin sarjaa pelataan alkulohkot ja sijoituspelit. Pelit käydään urheilutalon suuressa liikuntasalissa 12 eri kentällä. Pelialusta on parketti.Pelin pituus on yksi erä 15 pisteeseen 3-3 tilanteesta. Pelipallona käytetään greipin kokoista superlon-palloa ja pelikentän koko on sulkapallokentän kaksinpelirajat. Verkkona käytetään joko mintennisverkkoa tai samalle korkeudelle viritettyä sulkapalloverkkoa. Kaikki sarjat pyritään aloittamaan samanaikaisesti, joten pelaajien on syytä olla paikalla ja valmiina pelaamaan heti klo 10.

ILMOITTAUTUMISEN VARMENTAMINEN JA TURNAUSMAKSUN MAKSAMINEN

Jokaisen pelaajan on varmentettava osallistumisensa omaan sarjaansa ja maksettava 8€ turnausmaksu klo 9.45 mennessä. Varmentaminen ja maksaminen tapahtuvat urheilutalon eteisaulassa niitä varten varatuilla pöydillä.

PUKUHUONEET JA PELIEN SEURAAMINEN

Pukuhuoneet sijaitsevat kerrosta alempana, samassa talossa kuin kentät.
Kannustus- ja huoltojoukot voivat seurava pelejä eteisaulaa kerrosta ylempänä olevasta aitiokatsomosta, permantokatsomoita lasketaan alas vain, jos ilmoittautuneiden määrä sen sallii.

TURNAUKSEN AIKATAULU

ILMOITTAUTUMISEN VARMENTAMINEN JA TURNAUSMAKSUN MAKSAMINEN  klo 9.15 -9.45