Toiminnot

Tiedote syksyn 2018 valmennuksista

7.8.2018 00:00 - 30.9.2018 23:59

Syyskauden valmennukseen ilmoittautuminen käynnissä

Lappeenrannan tennisseuran tennisvalmennukset alkavat maanantaina 27. elokuuta. Ohjattua tennisvalmennusta on tarjolla kaikenikäisille pelikokemuksesta ja tasosta riippumatta. Lisätietoja valmennuksista antaa päävalmentaja Leevi Karhula, p. 040 542 0852. Kevätkausi päättyy sunnuntaina 23.12.18.

ILMOITTAUTUMINEN TAPAHTUU OSOITTEESSA
www.lappeenrannantennisseura.fi

Junioriryhmät ja miditennisryhmät (tavoitteellinen ryhmäkoko 4-6 pelaajaa yhdellä kentällä)

1*1h 220 €/syyskausi
2*1h 420 €/syyskausi
3*1h 620 €/syyskausi

Miditenniksessä harjoittelu tapahtuu oikealla tennisverkolla, mutta lyhyemmällä kentällä ja hitaammilla palloilla. Ryhmä tarkoitettu 8-11v.

Minitennisryhmä 4-9 vuotiaat, yli neljä pelaajaa
1*1h 105 €/syyskausi
2*1h 200 €/syyskausi

Lisäksi minitennisryhmä (tavoitteellinen ryhmäkoko 4-6 pelaajaa yhdellä kentällä)

1*1h 220 €/syyskausi

Minitenniksessä harjoittelu tapahtuu minitenniskentällä ja -verkolla (noin sulkapallokentän kokoinen) ja se soveltuu sekä tennisharrastusta aloittaville pelaajille että pelaajille, jotka jo kykenevät pelaamaan ja pallottelemaan harjoituskavereidensa kanssa täysimittaisella minitenniskentällä. Myös miditenniksessä käytetään hitaampia palloja. Mailoja on lainattavissa rajallinen määrä, joten säännölliseen harjoitteluun tulee olla oma maila.

Aikuisryhmät (tavoitteellinen ryhmäkoko 4 pelaajaa yhdellä kentällä)
1*1,5h 420 €/syyskausi
1*1h 290 €/syyskausi

HUOM! harjoituksia ei järjestetä syysloman aikana
22.10.18 - 28.10.18

Yleiset valmennuksen ehdot
1. MAKSUT
Uudessa ryhmässä aloittavat pelaajat voivat kokeilla yhden viikon lajia sitoutumatta koko kausimaksuun. Viikon kokeilun jälkeen pelaaja sitoutuu koko kaudeksi kerrallaan. Maksut ovat kausimaksuja. Kausimaksu on mahdollista maksaa kuukausierissä. Pelaaja sitoutuu maksamaan kausimaksun riippumatta siitä kuinka monta kertaa hän on osallistunut harjoituksiin. Päteviä syitä kauden keskeyttämiseen ovat muutto eri paikkakunnalle, pitkäaikainen sairaus tai vamma.
2. JÄSENYYS
Osallistuakseen valmennustoimintaan pelaajan on oltava Lappeenrannan tennisseuran jäsen. Lisätietoa jäseneksi liittymiseen löydät tästä linkistä
3. SAIRAUS JA LOUKKAANTUMISET
Pitkä-aikaisesta sairastumisesta tai loukkaantumisesta on tehtävä välittömästi ilmoitus valmentajalle.
4. VAKUUTUSTURVA
Seura ei vakuuta pelaajia, jokainen vastaa omasta vakuutusturvastaan
5. HARJOITUS POISSAOLOT / KORVAAVAT HARJOITUKSET
Seura ei ole velvollinen korvaamaan väliin jääneitä harjoituksia. Kuitenkin jos pelaaja ilmoittaa poissaolostaan valmentajalle viimeistään vuorokautta ennen poissaoloaan voi valmentaja kutsua pelaajan "korvaavalle" vapaalle paikalle. Ensisijaisesti korvaava harjoitus pyritään järjestämään toisessa samantasoisessa ryhmässä, joka sovitaan etukäteen valmentajan kanssa.