Toiminnot

Tiedote kevään 2017 valmennuksista

7.12.2016 00:00 - 31.1.2017 23:59

Kevätkauden valmennukseen ilmoittautuminen käynnissä

Lappeenrannan tennisseuran tennisvalmennukset jatkuvat heti tammikuussa. Päävalmentajana jatkaa Leevi Karhula.
Kevätkausi alkaa maanantaina 9.1.17 ja päättyy sunnuntaina 28.5.17. Lähtöoletuksena on, että ryhmät jatkavat syyskauden kokoonpanoissa ja ajankohtana.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Alla olevista ryhmävaihtoehdoista näet ryhmät, harjoitusmäärän sekä valmennushinnat.
(HUOM!)

Junioriryhmät ja miditennisryhmät (tavoitteellinen ryhmäkoko 4-6 pelaajaa yhdellä kentällä)

1*1h 220 €/kevätkausi
2*1h 420 €/kevätkausi
3*1h 620 €/kevätkausi

Miditenniksessä harjoittelu tapahtuu oikealla tennisverkolla, mutta lyhyemmällä kentällä ja hitaammilla palloilla. Ryhmä tarkoitettu 8-11v.

Minitennisryhmä 4-9 vuotiaat, yli neljä pelaajaa

1*1h 105 €/kevätkausi
2*1h 200 €/kevätkausi

Lisäksi minitennisryhmä (tavoitteellinen ryhmäkoko 4-6 pelaajaa yhdellä kentällä)

1*1h 220 €/kevätkausi

Minitenniksessä harjoittelu tapahtuu minitenniskentällä ja -verkolla (noin sulkapallokentän kokoinen) ja se soveltuu sekä tennisharrastusta aloittaville pelaajille että pelaajille, jotka jo kykenevät pelaamaan ja pallottelemaan harjoituskavereidensa kanssa täysimittaisella minitenniskentällä. Myös miditenniksessä käytetään hitaampia palloja. Mailoja on lainattavissa rajallinen määrä, joten säännölliseen harjoitteluun tulee olla oma maila.

Aikuisryhmät (tavoitteellinen ryhmäkoko 4 pelaajaa yhdellä kentällä)

1*1,5h 420 €/kevätkausi
1*1h 290 €/kevätkausi

HUOM! päivät jolloin harjoituksia ei järjestetä:
27.2.17 - 3.3.17 Hiihtoloma
14.4.17 ja 16.4.17 Pitkäperjantai ja pääsiäissunnuntai

Yleiset valmennuksen ehdot
1. MAKSUT
Uudessa ryhmässä aloittavat pelaajat voivat kokeilla yhden viikon lajia sitoutumatta koko kausimaksuun. Viikon kokeilun jälkeen pelaaja sitoutuu koko kaudeksi kerrallaan. Maksut ovat kausimaksuja. Kausimaksu on mahdollista maksaa kuukausierissä. Pelaaja sitoutuu maksamaan kausimaksun riippumatta siitä kuinka monta kertaa hän on osallistunut harjoituksiin. Päteviä syitä kauden keskeyttämiseen ovat muutto eri paikkakunnalle, pitkäaikainen sairaus tai vamma.
2. JÄSENYYS
Osallistuakseen valmennustoimintaan pelaajan on oltava Lappeenrannan tennisseuran jäsen. Lisätietoa jäseneksi liittymiseen löydät tästä linkistä
3. SAIRAUS JA LOUKKAANTUMISET
Pitkä-aikaisesta sairastumisesta tai loukkaantumisesta on tehtävä välittömästi ilmoitus valmentajalle.
4. VAKUUTUSTURVA
Seura ei vakuuta pelaajia, jokainen vastaa omasta vakuutusturvastaan
5. HARJOITUS POISSAOLOT / KORVAAVAT HARJOITUKSET
Seura ei ole velvollinen korvaamaan väliin jääneitä harjoituksia. Kuitenkin jos pelaaja ilmoittaa poissaolostaan valmentajalle viimeistään vuorokautta ennen poissaoloaan voi valmentaja kutsua pelaajan "korvaavalle" vapaalle paikalle. Ensisijaisesti korvaava harjoitus pyritään järjestämään toisessa samantasoisessa ryhmässä, joka sovitaan etukäteen valmentajan kanssa.