Juniorivalmennus

Lappeenrannan tennisseuran juniorivalmennuksessa tähdätään tenniksen perustekniikoiden syventämiseen, pelinäkemyksen ja taktiikan opettamiseen sekä fyysisen kunnon harjoittamiseen. Perustekniikoiden syventämisellä tarkoitetaan erilaisten lyöntitekniikoiden opettamista ja riittävän suurta toistojen määrää sekä jo opituilla että uusilla tekniikoilla. Pelinäkemyksen ja taktiikan osalta valmennuksessa luodaan erilaisia pelitilanteita, joissa pelaajan pitää pyrkiä ratkaisemaan tilanteet edukseen. Fyysisen kunnon harjoittamisella tarkoitetaan kestävyyttä, reaktiokykyä ja liikkumista kentällä. Harjoituksissa pidetään yllä ja parannetaan pelitilannevalmiutta erilaisin kilpailuin ja testein, jotta myös valmennettavan henkiset ominaisuudet kehittyvät.

Lappeenrannan tennisseurassa juniorivalmennus tapahtuu Suomen tennisliiton kouluttamien valmentajien ja ohjaajien asiantuntevalla opastuksella. Juniorivalmennus pyörii syys-, kevät,- ja kesälukukausina. Kesän osalta siten, että yleensä valmennusta annetaan kurssimuotoisena opetuksena.

Joko kiinnostuit – kysy lisää!

» Yhteystiedot